Full Rulle.


Whats new?

Ja, Vi har börjat med Ericsson Shuttle från hotellet till Kista.
Fantastiskt! Så nu har vi mycket nöjda Ericsson gäster! :)

Toni Kaski var här och tog ned dem fantastiska tavlorna som vi har haft i våran lobby lite över en månad.
Jag hoppas på en ny utställning snarast!

Ellinor har officiellt börjat sin heltidsanställning från 1 Maj. Grattis!!

Lina är jättesaknad men hon åker Jeep-safari i Bulgarien och lever drömmen.
Kom hem snart!

Vår kära bartender Claes har kommit tillbaka från Thailand och han är fortfarande ganska blek. HAHA.

Charlie King spelade i Uppsala över valborg men på Torsdag är han back at Clarion!

Choice Club kan nästan inte gå bättre. Jag är så stolt och så lycklig över att alla ger ALLT och värvar medlemmar som.. ja. Aldrig förr! Jag har världens bästa kollegor!

Ha en fantastisk kväll och vi snackes imorgon!

Mvh,
Mimmi

Kommentarer
Postat av: Lina

Hello Everybody :) vad kul att läsa bloggen! You rock as usually. Kör hårt med choiceclub. Själv ska jag ha min första utflykt imorgon, vinprovningsutflykt och en kvällstur till en by uppe i Bergen där man bla får åka med åsna och vagn istället för taxi :) wish med luck. massa kramar!!

2010-05-13 @ 15:34:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0