Countryfeelings @ Clarion


Charlie King spelar musik med en country klang idag och jag älskar det..
Får mig att tänka tillbaka på tiden då jag hängde i Australienska djungeln.. Härliga tider.
Ojoj, nu kom Marvin Gaye - Lets get it on.
Det svänger! Jag och Maria får fart på stället med våra bakgrundsdanser. :)
Charlie ser mäkta imponerad ut!

Choiceclub går bra, Vi är fortfarande BÄST.
Det går bra nu, medlemmar rullar in som dom ska. (som Petters låt ni vet....japp)
Jag ligger på plats 7. Inte optimalt då nr 1-6 får åka med till Milano,
det är två veckor kvar så jag kämpar på. Önskar mig lycka till!

Nytt på hotellet?
Clarion Stockholm har fyllt 7 år! Grattis! - Det firades i måndags med buffélunch och tårta för
alla i personalen. Mycket trevligt!
Nadia(världens bästa bartender) har klippt sig, en kort liten bob. Superfin!
Jag har gjort ännu en tatuering. :)
Calle är på semester. Hoppas du har the time of your life!

Ha en fantastisk Torsdag!

Mvh,

Mimmi





Kommentarer
Postat av: Lina

Grattis Clarion :D hoppas du fick manga fina presenter!! det ar sa kul att lasa bloggen! Keep me update Mimster :D kramkram

2010-05-18 @ 11:40:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0