Bröllop!


Clarion Gillets VD (Våran fd Försäljningschef) Susanna Ståhl gifter sig imorgon!
Jag har kollar väderleksrapporten och det ska inte regna!

Många gäster till bröllopet bor på hotellet och dem är taggade till tusen. :)
Några ifrån personalen här ska även jobba där, jag vill också..
Behövde ni ingen receptionist? :)

Har även precis fått information om Love2010 här på Clarion,
under två veckor i Juni kommer det finnas olika kampanjer i kärlekstecken. I love it.
Tycker att det är härligt att hela svenska folket engegerar sig när prinsessan gifter sig.

Ja, När ska Mimmi gifta sig undrar många? 
Ja... Mycket oklart. Jag väntar med spänning på friare! :)

Ha en fantastisk helg med mycket kärlek och Grattis till fantastiska Susanna och hennes blivande man!!

Mvh,

Mimmi 

Kommentarer
Postat av: Receptionisten

Ni skriver verkligen bara framsidan av att vara receptionist. Jag tar även upp baksidorna. Läs och se!

2010-05-16 @ 19:10:19
URL: http://tillertjanst.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Jag ser ingen anledning att ta upp "baksidorna" då jag inte tycker att det finns några. Jag råkar ha turen att jobba med det jag gör och det vill jag skriva om. Lycka till med din blogg och ha det bra!

2010-05-20 @ 10:17:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0