Milano it is!


Vinsten är ett faktum.
Efter hårt slit.. kändes som jag kämpade för mitt liv med att värva medlemmar i måndags.
Hårt jobb lönar sig. Yes. :)

Så i September bär det av till Milano och Formel 1.
Med mig har jag den coolaste shiftleadern Calle som också vann. Grattis till oss!
Lina, om du läser, Du kommer vara med mig i hjärtat! Jag tar en öl åt dig. och tack för soffan!

Annars?

Jag har blivit med i partygruppen som jag kallar den. Vi ska planera personalens
Sommarfest som är om två veckor.
Teamet består av Tess, Vickan, Nadia, Malin och mig själv.
Idag har vi vårat första möte. Känns seriöst. Kommer bli grymt!


Förutom det?

Är jag tacksam över att solen skiner.
Jobbar med Mr. Carl och Helen idag. Bra team.
Ser fram emot en AC / DC konsert imorgon.

Allt för nu.

Ha en fantastisk dag. I know i will!


Mvh,
Mimmi






Kommentarer
Postat av: Zandra

Grattis till er Båda! :) Vi ses snaaart!

2010-06-02 @ 12:50:56
URL: http://zandraknutsson.blogg.se/
Postat av: Lina

GRATTIS!!! Jäklar var grymma ni är ni kommer ha de underbart i Milano :) Kanske blir det en sväng förbi Bulgarien? Så kan jag guida dig och vår kära shiftleader haha. Ta flera öl för mig, igår var vi på en Irish pub och jag berättade för allt och alla hur fantastiskt vi hade det i Dublin haha. Those where the days. Skönt att veta att soffan är i goda händer :)Hoppas ni alla are living the dream in stockholm! Idag är jag ledig och har legat på playan hela dagen :) massa kramar och ett stort grattis igen till dig och Calle!! Ni kommer rocka i Milano.

2010-06-05 @ 15:48:05
Postat av: Mimmi

Vi ses jättesnart Zandra! Gud vad fort tiden går! :)



Lina, Bulgarien. Mimmi på charter 2010, livsfarligt så jag passar på den. :)

Kanske nästa år.

Hörs på mailen bästa Lilla Lina!

2010-06-06 @ 14:45:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0