En strålande lördag!

God eftermiddag!

Är det inte underbart att vakna så här tidigt en tidig sommarmorgon och känna solstrålarna som letar sig in genom fönstret, och redan klockan 06:00 inse att det kommer bli en alldeless underbart varm lördag med strålande sol!

Detta är nu premiär för mitt första blogginlägg här i receptionen!
Så vem är det nu som skriver, undrar ni.. Jag, Ellinor, började heltid i maj för att fylla i Linas plats som åkte till varmare breddgrader och guidar nu runt turister i Bulgarien! Så populär som Lina var här på Clarion så kan man inte ta hennes plats, utan får skapa mig en egen!

Fredag kvällen var stämningen på topp här i lobbyn med vår DJ Charlie King som fick sällskap av två små tjejer som dansade till, urgulligt!

Helgen har mycket att bjuda på i Stockholm:
Idag har vi Stockholm Marathon 2010, 20 136 anmälda deltagare från hela världen och klockan 14:00 är första starten, heja, heja!
Imorgon flaggas det stort över hela dagen när vi firar nationaldagen!

Nu är det snart dags för mig att tacka för idag och lämna över till Mimmi och resten av gänget!

Ha en superbra helg allihop, nu väntar solen ute i de varma!

Mvh,
Ellinor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0