En ovanligt lugn kväll på Söder


Godkväll,

Bröllopshelgen är kommen.
Imorgon smäller det, vet inte på hur många kartor jag har ritat ut
vart man kan få en skymt av brudparet imorgon. :)
Jag såg några tips i Metro-tidningen.
* Ta med vattenflaska in case of mycket folk och varmt
* Klä dig efter väder
*Kungsträdgården är bra om man tar med sig barn.. för där fanns det mycket glass till försäljning. :)
Bra tips?
Kom hit istället och följ allt på TV med ett glas vin i handen och kanske.. ja.. choklad? chips? Whatever u like.
Tips från coachen.

Annars har vi det mys lugnt. Jag, Maria, Håkan och Johan.
Charlie king spelar ljuvlig musik.
Nu spelar han en låt till mig. Min favorit, jag får den varje kväll.. ingenting mindre än:

Joe - I wanna know

"It's amazing how you knock me off my feet, hmm
Everytime you come around me I get weak, oh yeah
Nobody ever made me feel this way, oh
You kiss my lips and then you take my breath away"

Jag vet, det är fantastiskt.

Annars?

Solen har äntligen kommit fram.
När det regnade som mest pratade jag och Maria om härligt det vore med en bra film och popcorn.
Eller finns det något mysigare än att åka bil i regn? bland öppna landskap och kossor.
Bara sånt jag tänker på under fredagskvällar. :)

Ojoj,
Nu sjunger Charlie King Boys II Men - Water runs dry för mig..
Vilken röst den mannen har..

Jag vill också kunna sjunga. Är det försent att gå på kurser nu?
Jag vill spela trummor också.. Bli rockstjärna.
En annan dag kanske.


Ha en underbar kväll, välkomna till uteserverigen.
Dubbelrum finns för 1145:- inkl. frukost och ett leende från mig!

Vi ses!

Mvh,

Mimmi






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0