I'm Back!


Efter en underbar sommar, somliga säger att den inte är över än men jag tycker att den är det för det var kallt ute i förregår.. höst-kallt!,
så ska vi börja blogga igen. :)

Det är jag och Ella i spetsen, men jag ska försöka få några fler sköna hotell-medarbetare att skriva lite om deras vardag @ Clarion. Vi får se hur det går!

Jag började faktiskt jobba förra veckan och tänkte börja skriva samma dag men jag har inte haft en sekund över.
Vet inte om ni har läst på clarions hemsida, men UR har börjat spela in en realityserie på hotellet. Som tur är(?) så är inte personalen i fokus utan praktikanter som ska vara här i två veckor. Vi är självklart med en del och jag ser fram emot att se resultatet! Kommer säkert vika mig av skratt!
Slutsats.. Jag är påväg att bli kändis.. Haha. Som ni har väntat eller hur?!
Annat som hänt,

* Karin ska sluta i receptionen och börja jobba i Norge.. längts upp i norge.. nära ryska gränsen.. och Karin gillar inte kyla. Vi får se hur det går. ;) Jag hoppas du kommer tillbaka snart!

* Jimmy har slutat för att börja plugga, han kommer dock jobba extra ibland så det är OK.

* Castro i baren har även han slutat för att börja plugga, men jobbar extra på Södra bar. Vilket jag också tycker är helt OK för jag hoppas på rabatt!

* Ella har varit nykter och tränat praktiskt taget hela tiden hela sommaren för hon ska springa thriatlon den 28 Augusti! 
 What?! Jag vet inte.. men jag har aldrig träffat någon som gjort/ska göra det. Det är sånt man ser på film!
 Ella, jag tycker det är fantastiskt och jag behöver fler människor som du i min umgängeskrets! ;)
 Jag ska göra mitt yttersta för att komma och hejja dig in i mål!


Hur som. Its good to be back.

Mvh,

Mimmi





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0